RSS

Monday, June 27, 2011

Pelbagai Jenis Silver

Junk Perak

Peniaga-peniaga memanggil duit syiling lama yang pudina AS digunakan untuk memadamkan seperti dimes perak: junk silver. Anda boleh melabur dalam junk silver dengan pergi dalam talian dan pembelian mendapat perkara. Ia datang dengan rapi mencetak dan sah diperlakukan ya
ng akan sentiasa mempunyai nilai mengikut apa yang di cetak. Bagaimanapun , ia juga mempunyai banyak perak dicampurkan ke dalam duit syiling dan boleh dijual beli sebagai perak pada pasaran perak.


Jongkong Perak

Jongkong perak mungkin lebih mudah disimpan dan yang suka membeli jongkong perak. Silver ialah satu logam yang ialah digunakan untuk mengekalkan kekayaan, ia tidak berubah, walaupun dengan harga-harga meningkat yang boleh mengubah. Dengan menukar beberapa menunaikan bank anda untuk perak dan menyimpan ia sebagai jongkong, apabila harga kenaikan perak anda boleh menjual ia lagi dalam pasaran khas mendapatkan semula pelaburan anda dan lebih banyak.

Malangnya, ia bukan sebagai mudah digunakan sebagai sah diperlakukan kerana ia berada dalam bentuk jongkong, tetapi ia mudah disimpan dalam kotak simpanan selamat atau menyembunyikan dalam rumah anda sendiri. Ramai pakar percaya harga perak akan memuncak dan itu cara yang ia boleh juga jadi satu cara menyimpan kekayaan anda kajian sepatutnya pukulan inflasi atau deflasi.
Jika pukulan inflasi, harga perak akan pada umumnya meningkat dengannya. Jika pukulan deflasi, logam berharga telah menjadi pelaburan pilihan untuk mengekalkan kekayaan dan tidak jatuh nilai. Ini membuat ia satu pilihan cemerlang untuk waktu-waktu tak pasti.

No comments:

Post a Comment